Deze enquête is opgesteld voor een studieopdracht van twee derdejaars studenten van de hogeschool NHL Stenden. Het onderzoek is gericht op procesinnovatie met betrekking op de bouwshop en afhaalcentrum. Het invullen van deze enquête neemt slechts 3 minuten van uw tijd in beslag, graag zien uw input tegemoet voor ..-..-2021. Alle gegevens en informatie zijn anoniem en zullen niet voor andere doeleinde worden gebruikt. 

Welk type klant bent u?

Selecteer één antwoord

Hoe koopt u uw materialen?

Waar ligt uw voorkeur qua transactiewijze?

Hoe ervaart u uw bezoek bij Miedema Bouwmaterialen?

★★★★ = Goed, ★★★ = voldoende, ★★ = onvoldoende, ★ = slecht

Service
Kennis medewerkers
Logistiek

Hoe ervaart u de tijd die een bezoek aan Miedema Bouwmaterialen kost?

★★★★ = Goed, ★★★ = voldoende, ★★ = onvoldoende, ★ = slecht

Voor service
Voor materialen afhalen
Voor advies

Welke tijd wilt u maximaal besteden voor afhaal goederen?

1 = minder 10 minuten, 2 = 10 tot 15 minuten, 3= 15 tot 20 minuten, 4 = 20 tot 25 minuten, 5 = meer dan 25 minuten.

Materiaal halen
Advies

Reden om materialen te laten bezorgen.

  Ja Nee
Tijdbesparing
Gemak
Afstand
Gewoonte
Vertrouwen in service van bedrijf

Ervaring bouwshop

  Goed Voldoende Onvoldoende Slecht
Service
Kennis medewerkers
Klantvriendelijkheid
Tijd besteed in bouwshop

Indien u al gebruik maakt van de bouwshop (winkel), heeft u suggesties voorverbetering?