Algemene voorwaarden Patelle Reclame

  1. Eerste opdracht

1.0

Bij opdracht(en) wordt er volledige medewerking verwacht. Klant geweest bij een andere reclame bureau? Dan verzoeken wij u de bestanden van uw logo te versturen, zowel vector als pdf naar het email adres van patelle. Het email adres waar u uw bestanden kunt deponeren is administratie@patelle.nl met de ontwerp Bestanden als beschrijving Bestanden Reclame.

1.1 Controle
Patelle reclame heeft voor u een opdracht uitgevoerd. U heeft 3 mogelijkheden om het werk te controleren en te bevestigen of wijzigingen te laten toepassen. In het geval dat het bij 3 de ronde nog een aanpassing wordt gedaan wordt er verwacht dat u er met volle aandacht naar heeft gekeken en ook echt de laatste wijziging punten zijn doorgegeven. U krijgt daar op het laatste moment om het goed te keuren voordat het naar de drukker gaat.

1.2 Drukken
Patelle is niet verantwoordelijk voor eventuele taal fouten mits ze schreven door Patelle. Ook op aangeleverde bestanden zoals afbeeldingen (jpg. png. .bmp & etc) is patelle niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van het desbetreffende afbeelding.

1.3 Geen vector bestanden

Het kan zijn dat uw vorige reclamebureau de bestanden niet wil uitleveren. Dan is Patelle genoodzaakt om het logo over te trekken met de bijbehorende kosten. Dit is om de kwaliteit te garanderen. Mits u heeft aangeven om een ander logo te gebruiken van andere bronnen. Dit is wel geheel op eigen risico.

1.4 Opdracht bevestiging

Wanneer u een opdracht bij Patelle neer legt wordt medewerking verwacht zie 1.0. Voor grotere opdrachten met betrekking tot een website laten bouwen of grote ontwerp opdrachten kan het zijn dat er een aanbetaling wordt gerekend. Dit wordt genoemd in de opdracht bevestiging. Controleer ten aller tijden de opdracht op eventuele missende onderdelen. Gelieve na controle een bevestiging te sturen naar administratie@patelle.nl. Ook in deze mail een akkoord op de opdracht

  2. Uitvoering

2.0 Concept
Patelle levert 3 concepten aan. U kunt uit deze 3 keuzes een keuze maken welke richting u uit wil.
U krijgt aan de hand van het uw gekozen concept een nieuw concept. Dit geld nog niet als de eerste ronde. U geeft akkoord op het concept.

2.1 Uitwerking

Na het akkoord op het concept gaan we verder met ontwikkelen. U krijgt het eerste uitgewerkte concept van ons. Wij verwachten dat u hier goed naar kijkt en verbeter punten of aanvulling doorgeeft aan ons. Op basis van het nieuwe toegestuurd of telefonisch besproken punten maken wij een nieuwe versie. U heeft dan weer een mogelijk om te controleren op eventuele fouten of wilt u nog nieuwe verandering in het ontwerp hebben. Dan kunt u dit nog doorgeven. Als u geen gebruik wil maken van de 3de ronde dan is dat uiteraard mogelijk. Dan geeft u volledige akkoord op het ontwerp en wordt het uitbesteed aan de drukker. Lees ook 1.2

2.2 Controle

Patelle wil er zeker van zijn dat er kwaliteit wordt geleverd. Wij controleren altijd het druk werk wanneer u het in het bezit krijgt daarom hanteren wij 1 werkdag langere levertijd. Wij bezorgen persoonlijk uw product. In een straal van 15km wordt het geheel vrijblijvend bezorgd. Buiten de radius van 15km rekenen wij 10 euro extra mits buiten de provincie Friesland. Dan laten wij het rechtstreeks bezorgen. Wilt u dan toch gebruik maken van de extra controle en persoonlijke bezorging. Dan is het advies om contact op te nemen met ons om dit telefonisch te bespreken.

2.3 Klachten

Wij hopen nooit op een klacht maar het kan voorkomen. Zijn er klachten over het ontwerp of is het geheel niet lekker gepakt dan verwachten wij dat u dit binnen 5 werkdagen door te geven. Dan gaan wij samen kijken naar een oplossing. Compensaties worden dan persoonlijk met u besproken. Mochten er klachten zijn over het drukwerk wanneer het rechtstreeks is gestuurd? Dan zouden wij graag op hoogte willen gesteld worden zo dat wij dit kunnen behandelen met de drukker. Wij ont zorgen u hier mee en wij nemen de klacht in behandeling. Voor als nog zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele drukfouten.

2.4 Klacht te laat doorgegeven

Een klacht na 5 werkdagen doorgeven wordt nog steeds door ons opgenomen en serieus behandeld echter is de service van patelle van kracht. Wij nemen contact met u op om het de klacht op te lossen en eventuele kosten te bespreken. Dit is afhankelijk van wat de klacht is.

3 Bestaande klant

  3.0 Opdrachten

U hoeft alleen nog maar contact met ons te nemen en uw wensen door te geven en dan kunnen wij er mee aan de slag. U krijgt van ons een opdracht bevestiging. Controleer de desbetreffende opdracht bevestiging. Vervolgens geeft u akkoord op de opdracht bevestiging.

3.1 Uitvoering
Uitvoering gaat zoals eerder wordt genoemd in 2.0 t/m 2.2

3.2 Akkoord
We zijn overeengekomen met het werk wat er door ons aangeleverd wordt aan u. Bij overeenkomen verwachten wij een akkoord op het werk. En kan het uitbesteed worden aan de drukker. Na akkoord is patelle niet aansprakelijk aan op drukken of verkeerde bedrukkingen.

3.3 Retour of schade
indien bij schade kunt u de vervoerde raadplegen of verhalen wij houden ons niet aansprakelijk voor eventueel vervoer schade. Retouren kan alleen bij artikelen zonder op druk. Bij bedrukte artikelen kunnen wij deze niet retour nemen. Bij bedrukte artikelen houden wij ons niet aansprakelijk voor druk fouten.

3.4 Facturering
Wij hanteren een betaling termijn van 14 dagen mits anders is overeengekomen. Na 14 dagen nog niet betaald sturen wij een herinnering met een betaal termijn van 14 dagen. Nog niet betaald dan worden er extra kosten in rekening gebracht. Mocht daarna nog niet betalen dan nemen wij de goederen in beslag omdat het ons eigendom blijft. We houden dit vast tot dat u heeft de factuur volledig heeft voldaan.

3.5 Betalings problemen

Mocht tussentijds iets gebeurt zijn waardoor u niet kunt betalen. Wij adviseren u dan ook om contact met ons op te nemen zo dat wij dit kunnen afstemmen.